lördag, januari 02, 2021

2021

NYTT ÅR - NYA MÖJLIGHETER!

Inför start Bahusian 2020

Bahusian

Jag vill rikta Stort Tack för 2020 till 
Marco på Berna Racing som alltid finns där som stöd när det behövs. Fantastisk att fixa fjädring och alltid trevligt att prata motorcykel.
Lars Romeling på Västerås Osteopatklinik som håller koll på kroppen. Lars har hjälpt mig i mer än 10 år och alltid med bra resultat. Fixar allt!
Hojbutiken för bra service
Team Hojbutiken Racing med teamchef Jonny. Kul att få vara en del av teamet 
SN Fordonsinredning - tack för det funkar med ledighet för tävlingar
Min familj, min fru Jessica och mina döttrar Ellie och Moa. Ni är det bästa jag har!
Mor o Far - som varit med så många år. Ända sedan jag körde min första tävling 1993 har de varit med och hejat och stöttat.


2021 kör jag vidare för "Team Hojbutiken Racing"  i Enduro-SM i klassen SM3 med startnr 100. Extremenduron hoppas jag att den Nordiska Cupen blir av med Bahusian (SWE), Battle of Vikings (SWE), Norseman Extreme Enduro Challenge (NO) och Sisu Extreme (FIN).
Jag har också anmält till RedBull Erzberg Rodeo i Österrike - grymt häftig Extremetävling, så nu bara hålla tummarna att det blir lugnare med Covid-19 så livet återgår till det vanliga.

Vi ses på banorna!
Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: