tisdag, augusti 20, 2019

NORDISK EXTREM CUP

NORSEMAN Foto: Maja Lindh

NORSEMAN Foto: Hard Enduro World
Nordisk Extrem Enduro - tre tävlingar, Bahusian, Norseman och Battle of Vikings.
Min plan att försöka förbättra förra årets fjärdeplats i Cupen blev lite svårt med tanke på hösten olycka och rehab på den. Men jag startade alla tävlingar och från den första där det blev väldigt tufft blev det bättre och bättre genom tävlingarna. Det blev fyra helt olika tävlingar både vad gäller väder (regn o sol) till banorna. 
BoV Foto: MLJs Photo

BoV Foto: Fototummen
BoV Foto: F Sundell Vessling
BoV Foto Fototummen
Det blev till slut en 8:e plats i årets Cup - Det är jag såhär i efterhand nöjd med. Stolt att jag genomförde tävlingarna och det gav en bra skjuts framåt i träningen. Bara fortsätta jobba!
Nästa år är jag med på startlinjen igen!
Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: