måndag, november 21, 2016

 
foto: Linnea Karlsson

Dags att summera 2016!                                                                                  Ett år som bjöd på både lite allt möjligt. Började året lite lugnt med några Vintercupstävlingar. Laddade inför SM-säsongen men den blev kortare än beräknat då jag skadade mig och missade de tre första tävlingarna. De tre jag körde rullade det på riktigt bra med 3:e plats i Östhammar, 4:a i Skövde och 3:a i Söderhamn. Blev till slut en sjunde plats i SM3-klassen och en 29:e plats i Swedish Enduro Cup. 
Jag körde SuperEnduro-SM i Norrköping och var sjua i finalen. Var det första jag gjorde efter skadan så det kändes riktigt gött!!
Planerna inför 2017 börjar ta form. Jag kommer fortsätta köra för Sala MSK - En trevlig klubb med skön känsla. Jag hoppas komma med lite nyheter inom kort.

Jag vill tacka alla runtomkring som ställer upp för att allt ska kunna fungera med körningen. Jessica och Ellie, min underbara familj som stöttar hela tiden. 
Mor o far som alltid ställer upp. 
Lars Romeling - Västerås Osteopatklinik som hjälper mig med kroppen så den är OK. Kolla länken till höger så ser du vad han erbjuder. 
SN Fordonsinredning - där jag arbetar och som supportar. Kolla hemsidan om du behöver hjälp med bilbygge.  
Berna Racing - alltid bra fjädring och uppskattat stöd. Finns alltid råd att få. Vill du ha proffshjälp med fjädringen - Vänd dig till Berna Racing. 
Ethen Italy med BR som gör att jag ser bra ut och ser bra ut:) Supersköna glasögon med superglas.
EnduroBoyz som gör att man ser bra i mörker.  
Karlströms Motor - bra motorcyklar och bra service med reservdelar. 
Alla fotografer som tar snygga bilder i skogen - alltid kul att se efter tävlingarna!
Och förstås alla som hejar i skogen - Ni är Guld!


Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: