söndag, augusti 21, 2016

3:a ENDURO SM 
ÖSTHAMMAR

1:a Andreas Linusson 2:a Martin Larsson 3:a Patrik Ståhl



foro: M Åkerblom
foto: M Åkerblom
Igår kördes fjärde deltävlingen i SM-serien 2016. Tävlingen kördes i Östhammar och vi kom på plats fredag em, så jag hann gå några prov. 
Det kändes bra inför tävlingen och jättekul att vara tillbaka. Körningen kändes bra och jag började första provet med 5: e tid. Försökte köra mitt eget race men hade koll på hur jag låg till. Låg sedan 4,3 och 2:a som jag höll ett antal prov,. Tappade till tredjeplatsen med några prov kvar men kunde hålla undan och hålla tredjeplatsen in i mål. Kändes riktigt bra - men var bra trött när jag kom imål. Kändes riktigt gott att kliva upp på pallen. 
Nu är det bara att ladda om till Skövde nästa helg när femte deltävlingen körs!
Fina foton av Jeeyang, nennefoto och Mikael Åkerblom - 
Ses i Skövde!
Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: