lördag, december 21, 2013

                       God Jul och
                       Gott Nytt År!

önskar jag er alla!
2013 har varit ett kul år tillsammans med
"Team Karlström / Hojbutiken"!
Jag körde de fyra SM-tävlingarna med lite blandat resultat - blev till slut 8:a. Vid lag-SM kom vi (Göta-laget)  2:a. Vid SuperEnduro-SM kvalade jag in till finalen via seger i sista chansenheatet och var sedan 12:a.
Lagtävlingarna Sandracet och Gröndals-sprinten körde jag ihop med teamkompisen Johan och vi var fyra och etta. Jordsprätten körde jag efter några års uppehåll. Ledde de fem första sträckorna och var några sekunder från segern när det var målgång.
Körde Stadionenduron i Götene och var trea i Elitklassen. På Lekebergskåsan blev det en femteplats och på Novemberkåsan i Eksjö var det vid målgång 02.20 en 13:e plats i seniorklassen.
Avslutade sedan årets tävlingar med lagtävlingen Säterkåsan, tillsammans med Magnus från enduroboyz.com, och Hjuldansen.
Nu laddar jag för ett kul 2014! Fokus på SM, SuperEnduro-SM, och Novemberkåsan - men det kommer säkert bli många fler skojiga tävlingar.
Stort Tack till er alla som stöttat mig i år! Teamet med Karlström Motor - butiken som har allt man behöver, och PSE Parts. SN Fordonsinredning - som ni kan vända er till med förtroende när det gäller inredning i bilar, CRC Industries - med alla kanonprodukter för cyklarna, Berna Racing - den Bästa på fjädring, Västerås Osteopatklinik/Lars Romeling - helt ovärderlig hjälp att hålla koll på kroppen och som gör underverk när man fått sig lite smällar, Sign Delight - så man syns, Enduroboyz.com - med lysen som funkar när man behöver se i mörkret, LA Hästkraftkonsult - i alla lägen, mor och far - för att ni alltid finns där och mitt allra bästa stöd Jessica - du betyder allt för mig. Och naturligtvis ett stort Tack till alla som hejat, snackat och funnits vid träning och tävlingar! Ni är Super!!

En film finns på min youtubekanal - följ länken så hittar du den http://www.youtube.com/watch?v=QujS98HCKH0
Ha det gott alla!
Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: