söndag, februari 17, 2013

2013

foto: E Lövgren
Nu är nya året igång. Jag kör alltså för samma team iår som förra året - "Team Karlströms/Hojbutiken och jag kör en KTM EXC 250cc. Blir alltså kvar på tvåtakt men går ner en storlek. 
Efter Novemberkåsan har jag haft det ganska lugnt med körningen. Har kört ett par gånger och testat nya cykeln. Var uppe i Orsa där teamet skulle träna tillsammans men var förkyld och stod mest vid sidan av. Har kört ett tillfälle av VMKs träningsserie och igår körde jag Östra Open.
Igår var fokus på att hitta känslan och flytet i åkningen. Det kändes riktigt bra så jag var nöjd med dagen. (drog på mig några tidsprickar så resultatet blev sämre än åkningen).
Härnäst kommer första SM-deltävlingen som körs i Östersund.
Fokus iår är SM, Stångebro och Ränneslätt, SuperEnduro-SM och Novemberkåsan.
Det känns riktigt bra inför säsongen så jag ser verkligen fram mot att komma igång ordentligt.
Ha det gott!
Hälsningar Patrik
 

Inga kommentarer: