söndag, juni 10, 2012

80cc när jag körde för MSK Hammaren
Senaste
Förra helgen var jag med Jessica när hon körde SM i Falköping. Blev lite körning på söndagen när vi fixade till en gräsbana hemma hos svärföräldrarna.
I veckan har vi haft öppningen på crossbanan i Surahammar - min "gamla" klubb - där jag fortfarande är medlem. Pappa hjälpte mig så jag kunde träna. Blev bra pass tisdag, torsdag och lördag. Johan Eklundh, som kör i samma team som jag, var med och drog på torsdagen.
Körningen kändes riktigt bra. Däremellan blev det löpträning och en sväng (4,8 mil) på cykel.Nästa tävling för mig är Stångebro i början av juli och sedan SM i Xtremeenduro som körs i Hallsberg 14 juli. Det är en riktig publiktävling så passa på att åka dit och kolla. Information om tävlingen hittar du
http://www.xtremeenduro.se/
Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: