tisdag, december 22, 2009

God Jul och Gott Nytt År!

önskar jag Er alla!

Stort Tack för all support under året som gått.

Året började med att jag körde en del Östra Open- och Vintercupstävlingar. SM startade uppe i Östersund och efter hela serien blev det en 15:e plats. (Bröt tyvärr några tävlingar). Körde lag-DM tillsammans med Jonas och Kristoffer och vi vann även iår. I lag-SM, tillsammans med Andreas R och Tobias, var vi 4:a. Fritz och jag körde Sandracet i Finspång där vi var 3:a och tillsammans med Emil C var jag tvåa i partävlingen i Bergby.

Årets höjdpunkt - Six Days - kördes i Figueira da Foz i Portugal. Var sexa i klassen och 18:e klubblagsförare dag 1. Låg femma dag två när jag tyvärr var tvungen att bryta. Besiktade in igen och fullföljde med placeringarna 9-11-11-5. Sista dagen kördes crossprovet på VM-banan i Agueda. Häftig känsla!

Har under senhösten/förvinter mest tränat men körde Decemberkampen tillsammans med Jessica. Nu är det inte så mycket kvar av året men jag hinner köra KM i Göta på annandagen, Hjuldansen i Karlsborg och Nyårsstafetten i Ulricehamn. Sedan startar nya året med Vintercup i Falköping och därefter drar Östra Open igång med tävlingar i Sala och Enköping.

Som sagt stort Tack till alla som stött mig under året. Halvards Motor - helt ovärderligt, mamma och pappa för ni alltid ställer upp, Jessica för att du finns, SN AB för att ni gör det möjligt, Lars Romeling för att du håller kroppen i trim, CRC för att jag har bra grejer, Bäckby Trädgårdsmaskiner & Vulk som har lösningar på allt, Göta MS som satsar på oss förare, "Pärnan" som sliter med SixDays-satsningen och alla ni andra som bara finns.

Må gott!
Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: