lördag, augusti 08, 2009

SM i Njurunda - dag 1
blev inte riktigt vad jag tänkt mig. Började ganska bra. Proven var fina och det kändes helt OK (förutom lite småstrul). Transporten var inte kul och det var många som bröt idag inkl jag själv. När jag kom fram till SP 7 hade jag knäckt bromsskivan bak, så den var borta, så det var inte annat än att ställa in resten av dagen. Har nu besiktat om och är redo för start imorgon. Det är fruktansvärt varmt och man får dricka mycket hela tiden. Första två varven kördes på A-tid idag vilket gjorde att många fick tidsprickar. Man hann precis fram till första provet - starta - mål och sen direkt på nästa prov för att åka direkt till TK. Från varv 3 ändrades till B-tid. I SM 2 var det 15 som gick imål av 27 startande.
Nu är det bara att ladda om inför morgondagen.
Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: