fredag, april 17, 2009

Hej

Påskhelgen var jag nere hos Jessica i Skövde. Vi körde lördag, söndag och måndag. Gick riktigt bra. På onsdagen efter påsk var vi sex stycken som var i Enköping och lyssnade på Kjell Enhager som är coach och bl a varit det för golftjejerna i Sverige. Kul att lyssna på och mycket man kan ta till sig. Föreläsningen hette "Vad är skillnaden som gör skillnaden" - handlade mycket också om hur man tänker. Och det är vi ju bra på.........

Nu till helgen följer jag med Jessica till Vimmerby och hjälper henne vid årets andra SM omgång för dam och ungdom. Tyvärr innebär det att jag inte kommer köra första omgångan av motionscupen i Göta eftersom den körs på söndag. Resten av motionscupsomgångarna körs på tisdagar så jag får ta igen det då.

Fritz och jag hade planerat att köra 4-timmars i Avesta men såg på nätet att det inte blir något nu under våren utan körs som säsongsavslutning i höst så vi får ta det då.

Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: