söndag, december 23, 2007

Hej!
Nu är det längesedan jag uppdaterade sidan, ska verkligen försöka bättra mig.
Six-Days var kanonkul! Efter vi kom hem skulle jag vila lite var tänkt men jag var så åksugen så det var bara att ta fram 510:an när det blev helg och köra lite. Ovant med dubbdäck!
Som ni ser har hemsidan ändrat utseende lite - det är inte helt klart ännu men blir snart. Nytt är att det finns en gästbok så skriv gärna en rad.
På träningsfronten är det full fart. Har kört lite på kvällarna med Fritz Andersson och Emil Lindbom, och på annandagen börjar Göta´s KM - även kallat lilla VM. Och sedan är det start för Östra Open den 5:e, så det är full rull.
2008 är planen att köra framförallt SM och hela EM-serien - och förstås Östra Open.
Självklart kör jag Husqvarna även 2008 och kommer ha en 250-tvåtakt och 510-fyrtakt att variera emellan.
Ha det gott så syns vi! God Jul och Gott Nytt År!
//Patrik

Inga kommentarer: