söndag, mars 11, 2007

Igår var det dags för Östra Open i Kungsängen. Laddad och allt under kontroll - trodde jag.....
Nysulade stövlar!! Det höll bara ca 5 minuter sen släppte den första och sen tog det inte lång stund innan nästa släppte också. Ingen höjdare att åka utan sulor, så det tog tid att ta sig runt det första och enda varvet jag körde. När jag sen klev av cykeln såg jag att det var punka på framdäcket.
Såhär långt har det inte gått nå´t bra i Östra Open . Första tävlingen - sjuk, andra - tappade jag kedjan på sista varvet. tredje - i mål, fjärde - sulsläpp och punka. Hoppas det strulat färdigt.
Nu laddar jag för Östersund. Ska fixa färdigt cykeln idag, springer lite ikväll. Imorgon massage (ska bli skönt) och se´n börjar det dra ihop sig.
Ha det gott alla - och håll gärna tummarna nästa helg.

Hälsningar Patrik

Min mail är igång igen som vanligt - gå in på kontakt från första sidan, så kan du skicka ett meddelande eller h-p.stahl@telia.com

Inga kommentarer: