måndag, januari 01, 2007











Hej!
Nu är det 2007 och dags att uppdatera hemsidan. Här kommer senaste nytt att uppdateras med jämna mellanrum under året. Vad händer? Det blir enduron jag kommer att satsa på under 2007. Naturligtvis kommer jag att träna cross men tävlingsmässigt blir satsningen på enduron. Jag kommer att köra Husqvarna TE450cc säsongen 2007. Har kört den tre gånger och det känns alldeles utmärkt. Andra gången var vid Göta´s KM - två timmar och man var glad hela tiden. Framöver blir det Östra Open, Göta´s KM och sen börjar ju också SM-serien med Göta Pokalen första helgen i mars. Det känns bra inför det nya året och jag hoppas ni kan
hitta något intressant på min hemsida. Här följer några bilder från senaste träningen och
jag hoppas också sedan kunna lägga ut bilder från de olika deltävlingarna på hemsidan.
Ha det bra så ses vi i skogen.
Hälsningar Patrik

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Kul att sidan nu är igång....det ska bli kul att följa dina bravader i skogarna!

//Totte