tisdag, december 23, 2008




God Jul & Gott Nytt År!!

önskar jag Er alla


Stort Tack till alla som supportat mig detta året!

2008 har varit ganska händelserikt med VM-start i Östersund, seger i lag-DM, benbrott som kom lite ivägen....de tre sista SM-deltävlingarna körde jag för att känna på benet inför Six-Days. Körde mitt andra Six-Days i Serres, Grekland i nästan 40 gr värme och körde även iår till mig en guldmedalj på prestation och kom 12:a individuellt.

Nu ser jag fram mot att 2009 köra Husqvarna 300cc. Planen är hela SM-serien, köra någon EM/VM-deltävling och förhoppningsvis även Six-Days.


Stort tack till Er alla som gjort detta året möjligt - Må gott så syns vi i skogarna nästa år!........men det är två tävlingar kvar i år. Första KM i Göta på annandagen och Hjuldansen i Carlsborg den 28:e. Håll tummarna!!
Många hälsningar Patrik

Inga kommentarer: