fredag, november 28, 2014

NOVEMBERKÅSAN


 
foto: N Ademark

I mål, 03.20, i årets Novemberkåsa. Som alltid en jobbig tävling där man tar ut sig så totalt. Men också så kul att se vad man faktiskt kan orka. Bra sträckor och en helt fantastisk publik - go´ känsla när man kommer i mörkret och man ser alla eldar och reflexvästar. Glad för målgången men inte så nöjd med resultatet. 43/28.  Fick lite tekniskt strul på vägen vilket såklart inte var så bra. Nu är jag revanchsugen och har redan börjat planera hur förberedelserna ska se ut inför nästa års kåsa:) 
Stort tack till mitt serviceteam,  Emil Carlsson - min följeåkare som verkligen kan få en på rätt tankar, Jessica o Ellie, mamma o pappa som håller koll. Stort tack till Karlström motor för supporten inför och under tävlingen och mina kompisar i Karlström/ELE för samarbetet i depån.
Lite kul att man kom med på bild i Aftonbladet, den första i bildspelet.  http://www.aftonbladet.se/sportbladet/motor/article19905457.ab  
Nu fortsätter planerna inför 2015 - jag hoppas mina planer blir möjliga att genomföra!
Hälsningar Patrik 




Inga kommentarer: