lördag, juli 20, 2013

Senaste!
Efter Superenduron i Halmstad åkte jag direkt till Stångebro och tävlingen där. Var ganska taggad innan start men det strulade från början och fick inte till det och när sedan händerna sa ifrån valde jag att bryta tävlingen efter tre varv. Aldrig kul att bryta men som "tur" är händer det ytterst sällan.
Efter Stångebro bytte jag cykel till en KTM 450 - alltså en fyrtaktsmaskin. Kanon att köra och nu har också Berna fixat till dämparen:)
Nu är det semester så jag har fått till en del körning. Var nere i Tidan och där körde jag en av dagarna ihop med Anton Sandstedt, Jesper Börjesson, Oriol Mena och Mattias Ojanperä.
Kul träning och dessutom en bra möjlighet att studera 
Mena´s teknik.
Idag blev det körning tillsammans med Johan Eklundh -
skoj!

Det blir det mer av under veckan. Det ger mycket att
träna tillsammans med andra så det är kul när vi får
till planeringen.
Nu är det också klart att det blir SM i Linköping - Prästtomta Skjutfält 10 augusti . Därefter SM i Östhammar 17 augusti.
Bara att ladda!!
 
Ha det gott!
Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: