söndag, december 23, 2012

God Jul
& Gott Nytt År!
 
 
2012 blev ett roligt år tillsammans med Team Karlströms Motor / Hojbutiken. Jag har kört KTM 300 EXC nästan hela året och trivts fantastiskt bra med cykeln. Slutet av säsongen körde jag på en Husaberg FE 350 - även det en kanoncykel.
SM-serien körde jag fyra av sex tävlingar - (handledsbrottet som jag fick vid ExtremeEnduro-SM gjorde att det blev ett uppehåll och missade några tävlingar). Bästa resultatet blev i Härnösand med en tredjeplats.  
Under året har jag också kört några tävlingar för första gången - Gotland Grand National, Lekebergskåsan och Novemberkåsan. Novemberkåsan var jättekul och det rullade på bra och jag kom imål utan prickar och blev bästa debutant.
Jag har också kört några lagtävlingar - och det är alltid kul att köra i lag.
Jag vill tacka alla som ställer upp och gör min körning möjlig: CRC smörjprodukter - Karlströms Motor, SN AB Fordonsinredning, PSE parts, Enduroboyz,  Factory Suspension, Västerås Osteopatklinik, Sign Delight, LA Hästkraftkonsult, BernaRacing, Jessica, mamma och pappa. Stort Tack till er alla!!
Jag vill också tacka Teamchefen Tomas Nordmark och mina teamkompisar 2012 - Emil Carlsson, Linus Karlsson, Johan Eklundh och Sanna Bergman för ett roligt år!
2013 kommer jag att fortsätta köra för Team Karlströms Motor / Hojbutiken. Det ska bli skoj och jag ser fram mot en ny säsong!
Ha det gott alla!
Hälsningar Pattik 

Inga kommentarer: