onsdag, augusti 17, 2011

Mellan
två Race!
Nu har jag varit hemma några dagar efter SixDays. En del att ta reda på, både cykel och utrustning som är ganska lerigt. Allt ska vara iordning till helgen när det är tvådagars SM-deltävling i Njurunda.
Det känns trist att vi inte kom imål i årets SixDays med alla gubbar kvar imed laget. Känns såklart också trist att jag tappade tredjeplatsen individuellt. Men, mycket hinner hända på 6 dagar och 160 mil - varav det mesta i regn - syns på bilden. Nu siktar vi framåt och hoppas förstås på start även nästa år när tävlingen körs i södra Tyskland.
Jag vill passa på att tacka alla som gjort detta möjligt, både före under och efter racet - Göta MS - som satsar på SixDays-lag, Pärnan och Team Östra Enduro som får ihop allt - vilket jobb!, alla medföljande som ser till att det funkar bra på servicar och TK, Kockarna - hur gott som helst, mamma Jönsson - som sett till att vi haft rena tävlingskläder, min familj - som alltid är med och stöttar och alla andra. Och ett stort tack till mina sponsorer som är med och stöttar!
Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: