tisdag, september 25, 2007

Hej

Sedan senast har jag kört Visentjakten i Avesta - Folkare MK. Körde den även förra året då jag vann juniorklassen. Kul tävling med gräsprov och terräng med sten.......Typ 1 med 3 sträckor per varv. Senior körde 3 varv. Jag började lite stelt men kom bra igång efterhand. Hade mina bästa tider på slutet. Kom på en 4:e plats. Vann gjorde Björne Carlsson, 2:a Pär Olsson och 3:a var Benny Bosell.
Var förkyld i veckan innan Folkare och det kom tillbaka lite efter tävlingen men jag hoppas jag blir frisk ordentligt till lördag då det är sista deltävlingen i SM-enduron. Tävlingen körs i Stenkullen som ligger vid Lerum.
Annars känns det bra att vi har fått iväg cykel och grejer till Chile. Vi lastade hos Nippe Korell som körde ner till Göteborg och såg till att allt kom med båten till Chile.
Six-Days närmar sig med stormsteg - ska bli jättekul!!
Men först Lerum!!

Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: