torsdag, maj 03, 2007

Hej
Mycket att göra på jobbet och har inte riktigt hunnit med att uppdatera från helgen. I söndags, den 29, var det final i Östra Open. Denna gång på Rörken i Uppsala. Vad kan man säga - det har inte fungerat så bra hittills i ÖstraOpen och det blev ingen större skillnad denna gången. Hittade inget flyt i åkningen och bökade runt i skogen utan att riktigt komma någon vart. Kändes inget vidare. Cykeln kändes som vanligt jättefin - det var jag som var "besvärlig". Jag körde iallafall färdigt. Fick ta det som viljeträning.
I tisdags var det dags för andra motionscupen i Göta. 105 förare till start!. Jag passade på att prova min nya TE510. Hur kul som helst att köra och nu hittade jag det berömda flytet! Jag lyckades så bra att jag vann denna deltävlingen.
Närmast i tiden blir det ev 6-timmars och sedan Jordsprätten och Bergbyrundan. Jobbar nu på lördag så det blir träning efter jobbet.
Ha de´!
Patrik

Inga kommentarer: