fredag, maj 18, 2007


Hej
I tisdag körde vi tredje omgången av motionscupen i Göta. Jag kom tvåa efter Jonas Karlsson. Jonas leder också sammanlagt och jag ligger tvåa, men det är många omgångar kvar.
Igår körde jag Jordsprätteträffen i Linköping för första gången.
Tyvärr kände jag redan kvällen före att en förkylning var på gång. Hade ont i halsen och kände mig sådär på morgonen men ville iallafall prova.
Kul tävling! 7 specialprov. Jag valde att prova 510:an och den är hur fin som helst i skogen. Bilden från ett av proven - crossbanan. Jag kom på totalt 15 plats. Ska bli kul att komma igen nästa år.
Imorgon hade jag tänkt köra Bergbyrundan men det blir inget av det eftersom jag nu är rejält förkyld. Nu får jag först bli frisk och sedan siktar jag på tävlingen i Laxå den 3 juni istället. Innan dess också fjärde omgången av motionscupen i Göta.
Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: