onsdag, mars 14, 2007



Hej!


Nu är jag på plats i Östersund sedan igårkväll. Tyvärr är snön på väg att smälta bort och det har regnat lite idag.


Jag har tränat lite och det gick sådär. Träningscampen har varit öppen sedan i lördags och idag var det ganska många där. I morse var det reportage på lokalnyheterna från träningen med en intervju med Anders Eriksson.


Vi har mekat iordning så cykeln står klar i depåhallen.


Imorgon kör tjejerna sitt race. Då ska vi titta och heja fram Emelie och Jessica från Göta. Tjejerna ska bl a köra ett prov ute på isen. Det blir poliseskort genom stan ner till sträckan.


Imorgon ska jag börja gå spåren. Känns lite som jag håller på att bli förkyld igen - hoppas den inte bryter ut, jag är verkligen sugen på att köra. Idag har det också varit "Get together party",
med lite mingel på Radisson hotell, trevligt!

Jag tänkte lägga med en bild från träningen idag, men det gick inte så jag tar med en annan bild sedan jag var liten (mindre)

Nu är det snart middag och sedan sova.



Hälsningar Patrik

Inga kommentarer: